Yikes!

Såg visst att det var ett tag sen som jag skrev... tiden går så fort så jag hänger inte med ibland

I natt hade vi en bra natt måste jag säga. Lilleman somnade klockan 19.30 och vaknade inte förrän 05.00! Så länge har han aldrig sovit i ett sträck förut. Får se om det var en tillfällighet eller om man kanske kan hoppas på mer sömn nu.

Igår var faster D och jag och våra små familjer på stan, trots det dåliga vädret. Shoppade lite kläder till bubbo. Finns ju alltid så många söta saker. Köpte bl a helsvarta kläder som jag tog på honom idag... han såg ut som en liten ninja ^^

Fick se bilder på min kompis lilla nyfödda dotter idag. Hon var bara sååå underbar! Hur mycket mörkt hår som helst på huvudet och de sötaste ögonen, alldeles klara och mörka. Längtar till kan träffa henne

Jag ska börja plugga på teoriprovet (för körkortet)... ser väl inte fram emot det särskilt, men jag vill så gärna ta körkortet. Min honey har övertalat mig till att ta manuell och inte automat. Och jag borde väl klara det, hoppas jag. Mitt självförtroende när det gäller att köra bil är inte så stort. Men så har jag ju inte så stor erfarenhet av det heller hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0