Yay yay yaaaay!

Solsken ute, solsken inne, solsken i hjärta, solsken i sinne ♥
Vad glad jag blev när bubbo väckte mig i morse och jag såg att himlen var alldeles blå! Lilleman vaknar mellan 7 och 8 nu på morgnarna så inget tal om sovmorgon för mamma. Men de senaste två nätterna så har han bara vaknat en gång för välling! Så skönt med ett sömnavbrott bara =)

Läste detta Aftonbladet.se. Vilken stark människa! Jag älskar positiva människor som kan se livet som en gåva. Och den här killen var en av de positivaste som jag har hört talas om. Hoppas att han får många lyckliga dagar i sitt liv!

Idag ska vi ut i solen, lilleman och jag. Min honey vill ha en lugn hemmadag (vi har haft fullt upp de senaste dagarna) och det ska han få så klart.
Ska ringa faster D snart och kolla vad de ska hitta på :)


Kommentarer
Postat av: TINDRA

vad bra att det ordnade sig med f-kassan , ja hörde på nyheterna igår att det e långa köer överallt i landet...kram kram saknar er..

2008-07-03 @ 18:00:44
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0