Spöregn!

Det spöööregnar ute! Det var länge sen som jag såg så mycket regn under så kort tid ^^ åskat har det gjort också. Bubbo låg på golvet och lekte när den första smällen kom och han blev rädd och snyftade efter mig, Jag är inte alls förtjust i åska, men jag vill ju inte att lilleman ska bli rädd också så jag visade inte att jag tyckte det var obehagligt.
Det är ju väldigt lätt att föra över sina egna rädslor på sina barn.

Idag har vi städat och pysslat. Vi hann en runda till Ica också med mormor. Tur att regnet inte kom då!

Jag har börjat med en scrapbook! Än så länge har jag bara gjort två testsidor, som blev så där (därav ingen bild :P). Men övning ger färdighet sägs det ju och nu har jag läst runt, tips och tricks. Så nu vet jag hur jag vill ha det. Måste bara köpa lite mer material.
jag har alltid älskat att pyssla, men det är ju lite svårare att hitta tiden för det. Bilder från boken kommer sen iaf :)

Min honey hjälper sin pappa i hans butik de närmaste två veckorna. Han har en veckas ledighet kvar efter det. Känns tomt här hemma när han inte är här ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0