Försäkringskassan...

... ska alltid ställa till det :(

Jag undrade varför jag inte fick föräldrapenningen som vanligt den 27:e. Jag anmälde nya dagar för över en månad sedan, men har inte fått något besked.

Nu läste jag detta på Aftonbladet.se om en mamma som har fem barn, men som heller inte har fått några pengar. Tydligen så har Försäkringskassan betydligt längre behandlingstid nu under sommaren för nyanmälningar... men inte kan de meddela folk om det utan nöjer sig med att lägga in lite info om det på sin hemsida.

Tur att man inte är ensamstående mamma utan sparpengar >_< hur skulle man har gjort då? Lånat?

Blä... blir så irriterad :/

Kommentarer
Postat av: TINDRA

hjärndöaaa dem e på försäkringskassan....bläää

2008-07-02 @ 20:29:07
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0