Brrrr

Kalla vindar idag! Fast inget regn, men det kommer väl imorgon. Ska passa på att städa, och sen kanske det blir en tur hem till faster D med lilleman ^^

Idag spenderade jag dagen med bubbo och min honey. Vi promenerade och hämtade middag från Max *mums* många lökringar och ostjalapeños blev det

Stackars bebis vaknade nyss, av en mardröm tror jag. Men han somnade om ganska snabbt. Hans nya sovtid på kvällen är klockan 20.00. Jätteskönt! Visst vaknar han tidigare på morgonen, men det har inte jag, som är morgonpigg, något emot. Fast ett par flaskor välling under natten blir det fortfarande.

Fick pengarna från Försäkringskassan igår *äntligen* synd att man ska behöva gå på för att det ska funka ibland. Om jag inte hade ringt så hade jag inte fått pengar förrän i augusti o_Ô

Igår fick en av mina vänner en liten flicka! Så skönt att höra att allt gick bra! Första barnet för dem också. Ser så fram emot att få se det lilla underverket

Nä, nu ska jag spela lite. Först testa lite nya demon på Xboxen och sen blir det nog lite Ankh 2: Heart of Osiris. Kul pusselspel, typ som Broken Sword *me like*, fast humorn är inte lika bra.


Kommentarer
Postat av: Kim

Vilken söt header du har! :)

2008-07-06 @ 00:02:40
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0